Arduino Duemilanove
Fra : Max

Dato : 11-06-10 22:08

Hej

Kan man stille spørgsmål on subject her ?

Hvis man kan, vil jeg gerne spørge om man kan bruge
digital pin 0, 1, 2, 3, 4 og 5 til et LCD display ?

Max

Fra : jonatan

Dato : 12-06-10 07:05

Det kommer lidt an p hvordan displayet modtager data. Har du forsøgt at
søge på arduinos eget forum. Der er mange gode projekter med alle mulige
tænkelige anvendelser af arduino - også en del med LCD displays, som jeg
husker det.

/J

Fra : matias

Dato : 11-07-10 20:50

On 12-06-2010 08:04, jonatan wrote:
> [...]
> søge på arduinos eget forum. Der er mange gode projekter med alle mulige
> tænkelige anvendelser af arduino - også en del med LCD displays, som jeg

Her er et library til styring af lcd displays:
http://arduino.cc/en/Reference/LiquidCrystal

-Matias