Thunderbird backup mail mv.
Fra : Rune Jensen

Dato : 13-06-10 10:27

Jeg står og skal skifte fra Vista til Ubuntu (Mint), clean install.

I den forbindelse skal jeg jo have noget backup af mail, samt evt.
indstillinger af Thunderbird.

Hvordan gøres dette?

MVH
Rune Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-06-10 10:30

Rune Jensen skrev:

> Hvordan gøres dette?

kopier profilen fra vista og sæt den ind i Mint

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kopier_profil

Fra : Carl Drud

Dato : 13-06-10 10:38

Rune Jensen <runeofdenmark@gmail.com> writes:

> Jeg står og skal skifte fra Vista til Ubuntu (Mint), clean install.
>
> I den forbindelse skal jeg jo have noget backup af mail, samt
> evt. indstillinger af Thunderbird.
>
> Hvordan gøres dette?

Du kan kopiere din Windows TB profil over på Linux Mint. Dog skal man
være opmærksom på evt. udvidelser der er OS afhængige.

Der står mere i linket herunder:

http://kb.mozillazine.org/Moving_from_Windows_to_Linux

Og god fornøjelse med projektet

--
Carl

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-06-10 11:51

Den 13-06-2010 11:37, Carl Drud skrev:

> Du kan kopiere din Windows TB profil over på Linux Mint. Dog skal man
> være opmærksom på evt. udvidelser der er OS afhængige.

> [...]

Tak ;)

Og takker for jeres svar. Det er jo næsten for nemt..

MVH
Rune Jensen

Fra : CK®

Dato : 13-06-10 12:25