3 billeder ved siden af hinanden
Fra : Tommy Hansen

Dato : 11-06-10 00:23

Hej
Jeg vil gerne have 3 små billeder ved siden af hinanden og
regner med det bedste er at sætte dem ind i 3 DIVér
Men i Sharepoint designer 2007 som jeg bruger i stedet
for Frontpage kan jeg ikke få det til at virke da nr. 2 placeres
under den første

Vh
Tommy

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-06-10 11:47

Ingen årsag til tre DIV'er. Bare placer alle tre billeder ved siden af
hinanden. Hvis du af en eller anden grund vil bruge tre DIV'er så brug
CSS (float: left) på alle tre DIV'er.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Benny Nielsen

Dato : 03-07-10 19:50

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Ingen årsag til tre DIV'er. Bare placer alle tre billeder ved siden af
> hinanden. Hvis du af en eller anden grund vil bruge tre DIV'er så brug
> CSS (float: left) på alle tre DIV'er.
>
>Hej
Har samme problem med billeder
vil spørge om hvad er dette? CSS (float: left)
Hilsen
Benny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne