Iglesokker?
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 08-06-10 13:42

Skal man købe dem hjemmefra (og i så fald hvor?), eller vente til man
ankommer til Borneo (Kuching)?

Kennet, Randers

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Jet

Dato : 10-06-10 06:04

On 8 Jun., 15:42, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
> [...]
>
> Kennet, Randers
>
> --www.pernille-kennet.dk
> Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Min søde og betænksomme guide udstyrede mig derfor med ”iglesokker”,
en slags tyk lang lærredssæk formet som en strømpe a la dem børn får
gaver i til jul.

Aha dem kan I sy selv ved at klippe en lærredssæk i stykker eller købe
dem i Flensborg-Lager overfor posthuset, hvis den stadig findes