Backup
Fra : Jt

Dato : 08-06-10 21:13

Hej Gruppe

Jeg søger et backup program der automatisk tager backup af valgte mapper til
usb/Nas drev (har begge)

Men ville gerne have at det efter første gang der blev taget backup kun er
de nye filer/billeder der er tilføjet der bliver overført og ikke en komplet
backup hver gang.

Jeg har haft prøvet cobian men syntes ikke jeg kan få den kun til at tilføje
nye filer.
Er det mig der er galt på den?

Er der andre programmer i kan anbefale?

På forhånd tak

Jt

P.s bær over med mig hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg har stillet
spørgsmålet i

Fra : Cag \(DK-2730\)

Dato : 09-06-10 05:55

Allway Sync: http://allwaysync.com
SyncBack: http://www.2brightsparks.com/

Fra : molped

Dato : 09-06-10 05:12

On 8 Jun., 22:13, "Jt" <hindb...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
>
> På forhånd tak
>
> Jt
>
> P.s bær over med mig hvis det ikke er den rigtige gruppe jeg har stillet

Hej!

Jeg bruger Microsoft's Synctoy

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=c26efa36-98e0-4ee9-a7c5-98d0592d8c52&displaylang=en

Du kan sætte programmet op til at synkronisere mellem to foldere
(Eller drev),
således, at det kun er ændringer, der kopieres. Når ændrede/tilføjede
filer skal findes,
kan programmet både se på filnavn, dato/tid og indholdet af filen.
Udover synkronisering begge veje mellem foldere kan programmet også
synkronisere eller
kopiere i én af retningerne.
Du kan også vha. Windows "Planlagte opgaver" køre synkroniseringen
automatisk
på et bestemt tidspunkt.

Fra : Jt

Dato : 09-06-10 14:50