MS Outlook vil ikke starte op
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 06-06-10 16:20

Hej

Jeg har lige installeret Office 2003, og forsøger at få liv i Outlook. Jeg
fik den geniale idé at sætte det op til at tilkoble til arbejdsgiverens
Exchange-server og indtastede disse oplysninger ved allerførste opstart. Det
virkede ikke, men nu looper programmet bare ved opstart.

Der sker dette ved opstart:

Der kommer en fejlmeddelelse med teksten: "Der er ingen forbindelse til
Microsoft Echange-serveren. Outlook skal være online eller have forbindelse
for at kunne udføre handlingen". Hér kan jeg kun trykke 'OK'.

Dernæst kommer der et nyt vindue med serveradresse og postkasse, der e
rudfyldt med de oplysninger jeg indtastede allerførste gang. Jeg kan her
trykke 'OK' eller 'Annuller' og der sker præcis det samme - der kommer endnu
en advarsel frem: "Standardmapper til e-mail kan ikke åbnes. Filen
C:\Documents and Settings\privat\Lokale
indstillinger\Application\Microsoft\Outlook\outlook.ost er ikke en
offlinemappefil". Her kan jeg så igen kun trykke 'OK' og Outlook lukker så
ned. Jeg kommer aldrig videre end hertil!

Jeg har afinstalleret Office-pakken, genstartet PC, slettet midlertidige
filer, men uanset hvad jeg prøver, så sker præcist det samme.

Hjælp modtages med kyshånd :)

Søren

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 08-06-10 17:41

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4c0bbca5$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hjælp modtages med kyshånd :)

Nå, det lykkedes endelig! Jeg skulle i Kontrolpanel og vælge 'Mail', hvor
jeg så kunne opsætte en almindelig POP3-konto og derefter slette
Exchange-kontoen.

Så er jeg kørende :)

Søren