mobil internet i USA til 3ugers tur ?
Fra : Kim Schulz

Dato : 31-05-10 22:17

hejsa,
Nogen der kan anbefale en løsning hvis man har behov for mobil bredbånd
i USA i en periode på ca 3 uger. Der skal kunne uploades billeder og
lignende, så der må gerne være flatrate på abonnementet.

Så hvad skal man købe og hvor skaffer man det?

MVH
Kim

PS: vi rejser rundt i bil i det vestlige USA med udgangspunkt fra San
francisco.

Fra : TL

Dato : 01-06-10 05:37

On Mon, 31 May 2010 23:17:25 +0200, in dk.fritid.rejse Kim Schulz
<kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
>
>MVH
>Kim
>
>PS: vi rejser rundt i bil i det vestlige USA med udgangspunkt fra San

Hvis man kun besøger som turist, så er abonnement nok ikke det rette.
Hvis HotSpot og hotellers bredbånd ikke er nok, hvad så med pre-paid
mobile broadband, f.eks. fra Verizon (1G / 1 måned for $50):
<http://www.verizonwireless.com/b2c/mobilebroadband/?page=plans>

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-06-10 07:04

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message

> PS: vi rejser rundt i bil i det vestlige USA med udgangspunkt fra San
> francisco.

Da jeg gjorde det samme sidste år, sørgede jeg for kun at booke moteller med
gratis trådløst net. Det virkede generelt fint og de fleste moteller har det
da også.