IE 8 - kliklyd
Fra : Flemming

Dato : 30-05-10 17:54

Hej - hvordan fjerner man "klik" lyden, som kommer når man skifter side i
browseren (IE 8) ?

mvh Flemming

Fra : Max

Dato : 30-05-10 17:58

Hej Flemming

> Hej - hvordan fjerner man "klik" lyden, som kommer når man skifter
> side i browseren (IE 8) ?

Jeg har ikke nogen kliklyde på min PC, hverken i IE8 eller andre
steder, jeg har slået alle systemlyde fra, så det er nok der du skal
søge.

Ps: måsk bedre svar findes i dk.edb.internet.software.browser

Max

Fra : Flemming

Dato : 30-05-10 18:05

Tak - så prøver jeg der!