Søger Ekstern HD med både LAN og USB
Fra : Martin Hald

Dato : 29-05-10 23:22

Jeg søger efter en ekstern HD der både kan køre på mit netværk, og som også
kan bruges som alm USB HD ved rejser mm til af se evt film på.
Evt en med 2 HD i som backup sikkerhed.
Har hørt Western Digital Mybook Version 2 skulle kunne klare det ?
Eller er det bedre og mere sikkert at have 2 stk med 1 HD i hver
Så kan jeg også tage den ene med på rejser, men dem med 2 HD i kan man vel
også bare tage den ene HD ud og med på rejse. Og der er jo ingen grund til
flere strøm slugere i hjemmet end man har i forvejen.
Så sværger lidt til Western Digital Mybook Version 2 med 2 diske i. Som både
er LAN og USB HD
Men hvis ikke mine informationer er rigtige hvor finder jeg sådan en og hvem
er mon billigst
Den skal være på mellem 1 og 2 TB
Lacie har jg ikke så gode erfaringer med, da 2 er brændt af pga varme hos en
ven jeg kender.
Hvis nogen kan hjælpe i min søgen vil et link være til stor hjælp
p.s undskyld hvis jeg ikke overholder reglerne for har x postet i
dk.edb.hardware, dk.edb.netvaerk.traadloest, dk.edb.sikkerhed

Mvh M.H