Office 2000 -> Office 2007
Fra : CC

Dato : 29-05-10 16:12

Skal have udskiftet min Office 2000 til Office 2007.

Kan jeg "bare" installere den nye, eller bør jeg helt fjerne Office 2000,
inden jeg installerer 2007?

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 29-05-10 19:37

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Skal have udskiftet min Office 2000 til Office 2007.
>
> Kan jeg "bare" installere den nye, eller bør jeg helt fjerne Office 2000,
> inden jeg installerer 2007?

det bestemmer du selv. du kan sagtens have begge 2 kørende samtidig.
Men jeg ville nok vælge at afinstallere MSO2000 inden instal af MSO2007-

Hvis der er MS Outlook med i begge udgaver, tror jeg ved nærmere eftertanke,
nok at
jeg så ville vælge at have begge installeret og derefter så fjerne MSO2000,
da det så er lidt
lettere at få mails, kontaktpersoner o.s.v. på plads.
mvh
HC