Check in via internet SAS
Fra : Henrik

Dato : 28-05-10 07:08

Skal prøve at tjekke ind via internet på SAS.

Har noget prøvet det og kan fortælle om det er nemt nok ?

Kan man bruge det boarding kort man printer ud selv uden problemer i gaten ?

Spørger lidt dumt da jeg ikke har prøvet det før.

Mvh
Henrik

Fra : Krabsen

Dato : 28-05-10 07:27

Den 28-05-2010 08:08, Henrik skrev:
> [...]
>
> Kan man bruge det boarding kort man printer ud selv uden problemer i gaten ?
>
> Spørger lidt dumt da jeg ikke har prøvet det før.

Som regel fungerer det fortrinligt - og ja, det hjemmeudskrevne
boardingkort fungere fint, hvis ellers kvaliteten er så god, at
id-feltet ("stregkoden") kan læses i scanneren. Og det er den som regel.

Fra : Henrik

Dato : 28-05-10 09:06

"Krabsen" <usenet@krabsen.dk> skrev i en meddelelse

> Som regel fungerer det fortrinligt - og ja, det hjemmeudskrevne
> boardingkort fungere fint, hvis ellers kvaliteten er så god, at id-feltet
> ("stregkoden") kan læses i scanneren. Og det er den som regel.

Tak for det hurtige svar.

Mvh
Henrik

Fra : Kristian

Dato : 28-05-10 15:40

On Fri, 28 May 2010 08:08:24 +0200, "Henrik" <allspammers@mustdie.net>
wrote:

> [...]
>
>Kan man bruge det boarding kort man printer ud selv uden problemer i gaten ?
>
>Spørger lidt dumt da jeg ikke har prøvet det før.

Ja, det er der ingen problemer i , hverken i sikkrehedskontrol eller
ved boarding. Du får en mail ca 22 timer før afgang. Den giver dig
adgang til at checke ind og vælge , hvor du vil sidde.
Men du får samtidig muligheden for selv at printe boarding passet ud
derhjemme eller vente med at udskrive det i automaterne i lufthavnen.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-05-10 02:45

Henrik wrote:
> Skal prøve at tjekke ind via internet på SAS.
>
> Har noget prøvet det og kan fortælle om det er nemt nok ?
>
> Kan man bruge det boarding kort man printer ud selv uden problemer i
> gaten ?

Jeg gjorde det med BA for en lille måned siden, og ja det man selv printer
ud virkede fint, både i CPH, London, Singapore, og Australien, har du ingen
checkin baggage med, kan du gå direkte til sikkerhedscheck.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 30-05-10 22:20

Henrik skrev:
> [...]
>
> Kan man bruge det boarding kort man printer ud selv uden problemer i gaten ?
>
> Spørger lidt dumt da jeg ikke har prøvet det før.

Det kan du sagtens. Du kan også få det sendt til din mobiltlf som sms og
bruge mobilen til at tjekke ind med. Du behøver intet andet boarding-pass.

Hilsen Jesper