WinXP vil ikke gå i dvale med Office åben
Fra : Kurt G

Dato : 28-05-10 09:54

Måske forkert gruppe?

Jeg har en Acer Travelmate 5720, som jeg indtil for nylig ikke har haft
problemer med at få til at gå i dvale/sleep (Fn-F4).

Det viser sig ved, at der kommer en meddelelse:
"Windows kan ikke gå i standby, fordi Microsoft Office-dokumenter eller
programkomponenter benyttes fra netværket. Du skal lukke de åbne dokumenter
eller afslutte programmernen, før du kan sætte computeren i standby."

Når jeg lukker mail og word (men ikke IE), lykkes det.

Men det har ikke altid været således, så et eller andet er der sket, jeg
aner blot ikke hvad!

Er der et eller andet sted, hvor man kan ændre det?

Mvh Kurt