Skrue til Penn 350Gti
Fra : Kim

Dato : 24-05-10 11:29

Hejsa

Skruen der holder lineføreren på mit Penn 350 GTI multihjul
er gået i stykker.
Er er en der kan oplyse mig on der findes en forhandler
enten på nettet(helst dk) eller i Københavns området,
hvor jeg kan købe en sådan skrue?

- Kim

Fra : Kent Hald

Dato : 26-05-10 01:11

"Kim" <this_is@not.vorking> skrev i meddelelsen
> [...]
> er gået i stykker.
> Er er en der kan oplyse mig on der findes en forhandler
> enten på nettet(helst dk) eller i Københavns området,

Først, det kan ikke være en 350GTI, den største GTI model hedder 345GTI.
Hvis det er skruen til pawlen i levelwindet (Worm gear), er og pawlen nok
også borte.
Prøv en lokal Penn forhandler, eller direkte fra USA, det koster ikke ret
meget, nogle få Dollars.

Til f.eks. PENN 330GTI. er Key No. 48 Part No. 48 330N - Pawl Cover Screw.
og Key No.. 47 Part No. 47 975 - Pawl

Det er hvad du skal bruge.

Ellers er du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg prøve at hjælpe dig.

Vh, KH

Fra : Kim

Dato : 26-05-10 08:23

Kent Hald:

> [...]
> meget, nogle få Dollars.
>
> Til f.eks. PENN 330GTI. er Key No. 48 Part No. 48 330N - Pawl Cover Screw.

Du har fulkommen ret - Det er et 330GTI.
Efter at have studeret det nærmere på en US-hjemmeside med reservedele
har jeg fundet ud af jeg kan nøjes med pawlen(2$), da det er den der
er rustet bort. skruen ser fin nok ud. Jeg har en kollega der nok kan
lave pawlen til mig i sit hjemme værksted.
Tak for hjælpen.

- Kim