Østlige usa - hvad er der.
Fra : FinnPoulsen

Dato : 18-05-10 07:06

Skal til øst usa . Washington - niagara - nashville - washington.

Er der nogle seværdigheder på ruten ?
Jeg har alle dem der er i Washington og et museum i gettysburg. Men andet
interessant

Naturparker - historiske steder o.lign.

Også hvis der er andet jeg skal være opmærksom på ? Trafik - moteller
o.lign.

Mvh
Finn

Fra : Henrik

Dato : 18-05-10 11:24

"FinnPoulsen" <Finn@poulsenudenspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> interessant
>
> Naturparker - historiske steder o.lign.
>
> Også hvis der er andet jeg skal være opmærksom på ? Trafik - moteller

Hvad med denne ?
http://www.mammothcave.com/cavetour.htm

mvh Henrik

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 18-05-10 12:23

> [...]
> interessant
> Naturparker - historiske steder o.lign.
> Også hvis der er andet jeg skal være opmærksom på ? Trafik - moteller
Mvh
> Finn

I skal opleve Amish-folket ved Lancaster i Pennsylvania
Boede en nat på Best Western i byen Intercourse i 2003, og skal derover og
gen-opleve det igen til september .
Stor oplevelse, med mange muligheder for at få indsigt i deres liv og
færden.
Mvh
Niels

Fra : TL

Dato : 18-05-10 12:27

On Tue, 18 May 2010 13:22:33 +0200, in dk.fritid.rejse "Niels
Hejnfelt" <231260@orangenet.dk> wrote:

>Boede en nat på Best Western i byen Intercourse i 2003

Interessant navn for en by....