bangkok oversigt
Fra : smiley

Dato : 15-05-10 02:22

Nogle der har link til en oversigt over hvor meget
demonstrationerne fylder i Bangkok, skal dertil
snart, rart at vide i forvejen. -max-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-05-10 12:13

Den 15-05-2010 03:21, smiley skrev:
> Nogle der har link til en oversigt over hvor meget
> demonstrationerne fylder i Bangkok, skal dertil
> snart, rart at vide i forvejen. -max-

Det udvikler sig fra time til time, du kan finde et konstant
opdateret kort her:
http://maps.google.co.th/maps/ms?hl=en&ie=UTF8&msa=0&msid=116480606892254086046.0004817fafbb87b0951c0&ll=13.739635,100.542498&spn=0.028556,0.055747&z=15

Samme link i kort form, hvis ovenstående ikke virker:
http://tinyurl.com/35dx5wm

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : smiley

Dato : 15-05-10 13:10

On 15-05-2010 18:12, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>

> Samme link i kort form, hvis ovenstående ikke virker:

Genialt - hvorfor ku jeg ikke finde det -
tusind tak. -max-

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 15-05-10 18:45

On Sat, 15 May 2010 19:09:46 +0700, smiley <smileymaxphoto@gmail.com>
wrote:

>Genialt - hvorfor ku jeg ikke finde det -
>tusind tak. -max-
Så har du nok heller ikke læst udenrigsministeriets rejsevejledning ?
http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerDinRejse/Rejsevejledninger/RejsevejledningFilippinerne

/Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-05-10 19:07

Den 15-05-2010 19:44, Hans Kjaergaard skrev:

> Så har du nok heller ikke læst udenrigsministeriets rejsevejledning ?
> http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerDinRejse/Rejsevejledninger/RejsevejledningFilippinerne

Jeg tvivler på, at urolighederne i Bangkok breder sig helt
til Philippinerne

Denne side er måske mere relevant:
http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerDinRejse/Rejsevejledninger/RejsevejledningThailand

Bemærk, at vejledningen kan påvirke rejseforsikringen =
ingen dækning.

Jeg er for øvrigt glad for, at jeg ikke længere befinder mig
i Bangkok. Urolighederne er kommet ganske tæt på, hvor jeg
boede indtil for 14 dage siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Det nemmeste komma:

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 15-05-10 19:23

On Sat, 15 May 2010 20:06:54 +0200, in dk.fritid.rejse you wrote:

>Jeg tvivler på, at urolighederne i Bangkok breder sig helt
> [...]

Havde kigget på både Philippinerne og på Thailand og kopierede den
forkerte, min fejl, beklager, men det blev opdaget og rettet.

/Hans

Fra : smiley

Dato : 16-05-10 04:58

On 16-05-2010 01:06, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Jeg er for øvrigt glad for, at jeg ikke længere befinder mig i Bangkok.
> Urolighederne er kommet ganske tæt på, hvor jeg boede indtil for 14 dage

Jeg havde tænkt at bo nogle dage i Pratunam, det ser desværre
ikke godt ud i øjeblikket. China town ser ud til at gå fri.
Men jeg har et par uger endnu, her i Esan, her er fredeligt.
-max-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-05-10 10:37

Den 16-05-2010 05:58, smiley skrev:

> Jeg havde tænkt at bo nogle dage i Pratunam, det ser desværre
> ikke godt ud i øjeblikket.

Det var lige netop i Pratunam, jeg boede (hotel: Citin
Pratunam). Jeg mærkede intet til urolighederne dengang, og
der var også meget fredeligt i det besatte område, hvor jeg
var inde for at fotografere lidt. Men tingene har ændret sig
lidt siden da.