Kan Mic Sec Ess det hele??
Fra : Mr. Mox

Dato : 14-05-10 16:57

Hvis man har Microsoft Security Essentials behøver man så ikke andre
programmer. Er det så sikkert at undlade at anvende programmer som
AdAware og SUPER Anty Spyware??

Jeg har smidt AdAwareud, og når jeg kører SuperAntiSpyware finder de
ikke noget. Det gør Mic Security Essential i øvrigt heller ikke, så er
jeg bare superheldig?? Eller er programmerne bare gode?
Mvh Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-05-10 17:00

Mr. Mox skrev:

>så er jeg bare superheldig?

Du er vel bare ved at have lært at bruge din computer, uden at få alskens
mærkelige ting ind.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Martinsen

Dato : 15-05-10 06:43

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget. Det gør Mic Security Essential i øvrigt heller ikke, så er jeg
> bare superheldig?? Eller er programmerne bare gode?

MSE er super godt til os alm. pc-brugere. Så en test af programmet for en
måned siden, og
den var GOD. Desværre kan jeg ikke huske hvor hi.

Her er en anden test:

http://www.pcworld.dk/art/11632?a=category&i=263

Mvh Peter

Fra : /John

Dato : 15-05-10 06:53

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis man har Microsoft Security Essentials behøver man så ikke andre
> programmer.

Se grundig omtale her:

"MSE beskytter mod ... virus, spyware, rootkits og trojanske heste":

http://www.pcworld.dk/blogs/Windowsbloggen/2127?a=newsletter&i=1112

John

Fra : Mr. Mox

Dato : 16-05-10 04:44

On 15 Maj, 07:53, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> Se grundig omtale her:
>
> "MSE beskytter mod ... virus, spyware, rootkits og trojanske heste":
>
> http://www.pcworld.dk/blogs/Windowsbloggen/2127?a=newsletter&i=1112
>
> John

Tak til jer alle. jeg er nu godt tilfreds med MSE og hiolder mig nu
til den (til næste gang)
Det var forresten ikke nogen sammenlignende test som viser MSE på
jeres links??
Med venlig hilsen Mr. Mox