E-Mail
webnoob 5265
Win Mail og slettet post?
Fra : Henning Lund

Dato : 08-05-10 08:44

Når jeg slettet gamle mail ryger de ikke i mappen slettet post,
den er tom. Hvor pokker ryger de så hen og hvad mon der er sket?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 08-05-10 09:43

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i meddelelsen
> Når jeg slettet gamle mail ryger de ikke i mappen slettet post, den er
> tom. Hvor pokker ryger de så hen og hvad mon der er sket?

> [...]
Prøv om du har et flueben i

Funktioner / Avanceret / Vedligeholdelse:
Tøm mappen slettet post når programmet afsluttes.
mvh / Bc

Fra : Henning Lund

Dato : 08-05-10 10:41

Bjarne Chr wrote:

> Prøv om du har et flueben i
>
> Funktioner / Avanceret / Vedligeholdelse:
> Tøm mappen slettet post når programmet afsluttes.
> mvh / Bc

Det er der ikke, og noget sjovt er: Hvis mailen ikke åbnes så
ryger den i slettet post. Åbnes mailen forsvinder den totalt?
Hmmm

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-05-10 09:03

> Det er der ikke, og noget sjovt er: Hvis mailen ikke åbnes så ryger den i
> slettet post. Åbnes mailen forsvinder den totalt? Hmmm

> [...]
Det lyder sgu underligt
Prøv i menulinien Vis / Layout /
Sæt flueben i alle grundlæggende / samt i indholdrude
mvh / Bc

Fra : Carl Drud

Dato : 08-05-10 09:33

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> writes:

> Når jeg slettet gamle mail ryger de ikke i mappen slettet post, den er
> tom. Hvor pokker ryger de så hen og hvad mon der er sket?

Er der ikke et sted hvor du har valgt at WM skal tømme mappen slettet
post når programmet lukkes?

--
Carl

Fra : Henning Lund

Dato : 08-05-10 10:41

Carl Drud wrote:
> Er der ikke et sted hvor du har valgt at WM skal tømme mappen
> slettet
> post når programmet lukkes?

Jeg har ikke lukket programmet på noget tidspunkt.
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 08-05-10 21:57

> Jeg har ikke lukket programmet på noget tidspunkt.

Måske er mappen "Slettet Post" sat til at skjule læste meddelelser.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 09-05-10 08:51

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> writes:

> Kan du komme med et hint om hvor jeg tjekker det?

Jeg kender ikke WM særligt godt, men et gæt ville være:

Vis-->Vis læste meddelelser.

--
Carl