Mindste antivirus program?
Fra : ___P.Sir

Dato : 07-05-10 15:06

Jeg har i mange år kørt Avira, betalingsudgave, uden problemer. Men nu
tænkte jeg at med de mange gratisprogrammer var det egentlig åndsvagt at
betale for det. Så jeg skiftede til AVG gratis version.
Men jeg skal love for, at det gjorde en forskel for min (XP, sp3) komputer,
som omgående blev betydeligt mere sløv og længe om at reagere på tryk,
f.eks. for at åbne programmer og lign. Så ud med AVG igen og det kan kun gå
for langsomt.

Er det sådan det er når sådan software er gratis? Eller er der andre og
bedre gratis alternativer end AVG?

Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Ole C

Dato : 07-05-10 15:27

___P.Sir skrev blandt andet:

> [...]
> igen og det kan kun gå for langsomt.
>
> Er det sådan det er når sådan software er gratis? Eller er der andre

Prøv Microsofts egen Security Essentials:
http://www.microsoft.com/Security_Essentials/default.aspx?mkt=da-dk

--
vh
Ole C

Fra : John T.

Dato : 11-05-10 17:40

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv Microsofts egen Security Essentials:
> http://www.microsoft.com/Security_Essentials/default.aspx?mkt=da-dk
>
> --
> vh
> Ole C

Stor tak til Ole for linken, jeg har slettet AGV og instaleret ovenstående !
John

Fra : Ole C

Dato : 11-05-10 19:22

John T. skrev blandt andet:

> Stor tak til Ole for linken, jeg har slettet AGV og instaleret
> ovenstående ! John

Selv tak. Håber du bliver tilfreds med det.

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-10 18:22

Ole C wrote:

> Selv tak. Håber du bliver tilfreds med det.

Ja det gør han, han ærgrer sig bare over
det ikke er warez

Fra : John T.

Dato : 13-05-10 15:31

> Ja det gør han, han ærgrer sig bare over
> det ikke er warez

Hvordan syntes du selv du har det ?
John

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-05-10 15:51

On Fri, 7 May 2010 16:05:58 +0200, "___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk>
wrote:

> Er det sådan det er når sådan software er gratis?

Nej, det er bare AVG, der stinker.

> Eller er der andre og bedre gratis alternativer end AVG?

Avast fungerer udmærket.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Kent Friis

Dato : 07-05-10 15:54

Den Fri, 7 May 2010 16:05:58 +0200 skrev ___P.Sir:
> [...]
> for langsomt.
>
> Er det sådan det er når sådan software er gratis?

Hvis du tror det er fordi programmet er gratis, skulle du prøve McAfee.
Koster en bondegård, og kan gøre computeren ubrugelig uanset hvor
hurtig den var inden

Og så er det iøvrigt lige så svært at slippe af med som mange virusser.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"