Tvilling
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-05-10 00:02

Odense Amt, Vends Herred, Kauslunde Sogn 1793/1814 opslag 33

Anne Kirstine Hansdatter havde en tvillingesøster, hvad hed hun?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-05-10 07:13

Den 06-05-2010 01:02, Erik Ginnerskov skrev:
> Odense Amt, Vends Herred, Kauslunde Sogn 1793/1814 opslag 33
>
> Anne Kirstine Hansdatter havde en tvillingesøster, hvad hed hun?

Hun hed Anne. Se også deres konfirmation i Kavslunde 1814-1843 opslag 75
øverst.

Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://www.parken52.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-05-10 23:24

Arne Nielsen wrote:

> Hun hed Anne.

Det syntes jeg nok, der stod, men jeg var ikke sikker på at det var
rigtigt - det er da noget slemt rod, når et par tvillinger hedder det samme
til fornavn.

Må så gå ud fra, at den første er blevet kaldt Kirstine til daglig.

> Se også deres konfirmation i Kavslunde 1814-1843 opslag
> 75 øverst.

Ja. Jeg takker.