True Type-font
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-05-10 22:21

På mine websider under www.grandts.dk står der øverst "Hjem til
forsiden" og "Opdateret [dato]".

Disse ord og tal har jeg skrevet med True Type-fonten Old English Text
MT, men tilsyneladende er det kun på min computer - når jeg går på
nettet og åbner siderne - at denne skrifttype ses. På andre maskiner
vises teksten som Ariel eller Verdana - er det vist.

Hvordan får jeg 'alle' andre computere til vise den skrifttype, som jeg
har sat ind på siderne, og som jeg selv kan se?

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-05-10 22:59

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> skrev :

>Hvordan får jeg 'alle' andre computere til vise den skrifttype, som jeg
>har sat ind på siderne, og som jeg selv kan se?

Det kræver, at folk har fonten på deres computer.

Tilsyneladende, så er den standard i XP (og nyere Windows?), for
jeg ser den og har ikke installeret nogen fonts selv.

Hvis det er vigtigt, hvad jeg ikke synes det er, er den eneste
løsning, at lave den som grafik.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft