office 2003-2007 på samme maskine
Fra : Denis Nissen

Dato : 04-05-10 07:44

Hej
Når jeg skifter mellem Word 2003 og Word 2007, ser det ud til at de skal
"installeres" igen, det tager altså noget tid.

ER der nogen løsning på det?

--
venlig hilsen
Denis Nissen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-05-10 15:44

Denis Nissen wrote:
> Hej
> Når jeg skifter mellem Word 2003 og Word 2007, ser det ud til at de
> skal "installeres" igen, det tager altså noget tid.
>
> ER der nogen løsning på det?

Ikke så vidt jeg ved. Access har det på samme måde, men ikke Excel og
PowerPoint. Hvios du skal skifte til Word 2003 efter at have kørt 2007,. kan
du dog roligt klikke Annuller til installationsproceduren. Du starter 2003
alligevel.

Jan

Fra : Denis Nissen

Dato : 05-05-10 07:16

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan du dog roligt klikke Annuller til installationsproceduren. Du starter

Det er da lidt underligt, mon det har noget med "Normal.dot" at gøre?

Denis

Fra : Harald Staff

Dato : 05-05-10 17:01

> Det er da lidt underligt, mon det har noget med "Normal.dot" at gøre?
>
> Denis

Da ville Access også være lytefri. Jeg mener å ha hørt at Word og Access
indekserer eller installerer Help-systemet på ny dersom en annen versjon var
sist brukt. Irriterende men mystisk.

Beste hilsen Harald

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-05-10 19:19

"Denis Nissen" <denisen@mail.telel.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da lidt underligt, mon det har noget med "Normal.dot" at gøre?
>
> Denis

Næppe, for i 2007 hedder den ikke normal.dot, men normal.dotm.
Men derudover er jeg også irriteret over dette problem, da jeg ofte har kørt
med flere versioner på samme pc.

Kurt

Fra : Denis Nissen

Dato : 06-05-10 07:31

> [...]
>>
> Næppe, for i 2007 hedder den ikke normal.dot, men normal.dotm.
> Men derudover er jeg også irriteret over dette problem, da jeg ofte har

Godt med nogle lidelsesfæller
Denis