Sundparken 21 i København S omkr. 1955
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-05-10 16:51

Hvis en af jer er i besiddelse af Kraks Vejviser for København -
husregistret - årg. 1955 +/-, ville jeg være glad for at svar på
spørgsmålet:

Hvad hed min mors Onkel Christian/Kristian til efternavn - dér i
Sundparken nr. 21 i København S?

Tak.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Finn

Dato : 03-05-10 21:03

Hej Jørgen.
Ja den kan da godt give lidt problemer.
Jeg har Krak 1961 og der findes ingen nr. 21.
Der findes en nr 17,18,22 og 29.
Den eneste der har en med C er 29 og det er en C Hansen Vildmose, Forfatter.

Mvh Finn, 4220

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-05-10 22:21

Finn skrev:

> [...]
> Der findes en nr 17,18,22 og 29.
> Den eneste der har en med C er 29 og det er en C Hansen Vildmose,

Tak alligevel. Der har så åbenbart ikke været beboere med telefon i nr.
19-21 m.fl. Øv!

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 04-05-10 08:36

Jørgen Grandt skrev bl.a.:
Der har så åbenbart ikke været beboere med telefon i nr.
> 19-21 m.fl. Øv!

I min Krak fra 1967 findes en del beboere anført i nr. 21, - bl.a. en J.C.
Hansen, pensionist, tlf. Su451y.

Mvh
Svend-Erik Lindberg

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-05-10 09:24

Svend-Erik Lindberg skrev:

> I min Krak fra 1967 findes en del beboere anført i nr. 21, - bl.a. en
> J.C. Hansen, pensionist, tlf. Su451y.

Tak, men da tror jeg, Onkel Christian var død og borte.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Niels Baggesen

Dato : 04-05-10 10:28

Jørgen Grandt <UnstableOn@cable.dk> wrote:
> Hvad hed min mors Onkel Christian/Kristian til efternavn - dér i
> Sundparken nr. 21 i København S?

Ifølge Krak 1955 boede i 21 stuen Nielsen, Chr. Su5834X

/Niels

--
Niels Baggesen -- @home -- Århus -- Denmark -- niels@baggesen.net
The purpose of computing is insight, not numbers -- R W Hamming

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-05-10 11:54

Niels Baggesen skrev:

> Ifølge Krak 1955 boede i 21 stuen Nielsen, Chr. Su5834X

Mange tak. Det kunne godt være ham.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk