Får SUPERAntiSpyware Professional, men her~
Fra : jama

Dato : 02-05-10 17:35

Hvorfor får jeg den Professionel udgave, når jeg har downloadet den free,
altså den udgave alle kan få, til at scanne deres PC med (mit OS er XP)
Når jeg så skal scanne Windows, får jeg at vide, at jeg først skal komme med
et serial nr. Hvorfor har jeg fået "SUPERAntiSpyware Professional" når jeg
ikke har downloadet den.

Det er denne jeg har taget.

Downloading Program

The download should start automatically within a few seconds. If the
download does not start within this time period, please click the link below
and the download will start.

Download in Progress
( SUPERAntiSpyware.exe (7.0MB), Version: 4.36.1006 )

jørgen

Fra : jama

Dato : 02-05-10 18:08

"jama" <3066n@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> below and the download will start.
>
> Download in Progress
> ( SUPERAntiSpyware.exe (7.0MB), Version: 4.36.1006 )

PS.
Programmet skriver "SUPERAntiSpyware Registration-Activation" inden 7 dage

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-05-10 22:41

"jama" <3066n@worldonline.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
Det er svært at sige, hvad der er gået galt, men både pro og free version
har ovenstående versionsnr.
Du må vel bare konstatere, at du har fået downloadet den forkerte eller fået
trykket på en forkert knap (superantispyware prøver med forskellige kneb, at
få folk til at vælge/opgradere til købeversionen), så afinstaller og
installer den gratis version.
http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html
Det burde være svært at vælge forkert her

Kurt

Fra : jama

Dato : 03-05-10 06:46

> [...]
> og installer den gratis version.
> http://www.superantispywsuperantispywarefreevspro.htmlare.com/
> Det burde være svært at vælge forkert her

Takker.
Syntes ellers jeg var opmærksom på det var free jeg tog. Men nu tager jeg
din http://www.superantispywsuperantispywarefreevspro.htmlare.com/

Fra : jama

Dato : 08-05-10 11:53

> [...]
> og installer den gratis version.
> http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html
> Det burde være svært at vælge forkert her

Desværre Kurt, men, men!! selv om jeg downloader fra din side, altså
denne.(http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html) og
installere den Free, ja så får jeg at vide, at den skal Aktiveres inden 7
dage. Nogle gange bliver den enda lavet om til Pro udgaven? Jeg har været i
Reg basen og fjernet SuperAntiSpyware så der ikke lå noget efter den var
unistall., men ligemeget hjalp det, jeg kan simpelthen ikke installere den
Free udgave???? Hvad fanden er der galt. Jeg har brugt dette program i flere
år uden problemmer.
jørgen

Fra : jama

Dato : 08-05-10 13:15

> [...]
> unistall., men ligemeget hjalp det, jeg kan simpelthen ikke installere den
> Free udgave???? Hvad fanden er der galt. Jeg har brugt dette program i

ps.
Jeg har også prøvet, at unistall. AVG, men heller ikke det hjalp, så hvilke
Fre Spy programmer er der tilbage, som fjerner Spy lige så godt som
SuperAntiSpy, findes De?
jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-05-10 23:28

> [...]
Jeg forstår ikke, hvad der sker hos dig. Jeg downloadede lige fra mit eget
link og installerede, og det var den free edition.
Jeg har tidligere kørt med avg og superantispyware, men efter at MS kom med
microsoft security essentials, har jeg afinstalleret det andet og kører nu
kun med det fra MS. Det fungerer glimrende, kræver meget få resourcer og er
hurtig til at detecte snavs. Da det samtidig er gratis, kan man dårligt
forlange mere.

Kurt

Fra : Gamle

Dato : 08-05-10 13:49

jama wrote:
> [...]
> simpelthen ikke installere den Free udgave???? Hvad fanden er der
> galt. Jeg har brugt dette program i flere år uden problemmer.

Hvis du ikke klokker i det, kan den free udgave hentes hér
http://www.superantispyware.com/download.html

Mvh.
Torben

Fra : jama

Dato : 08-05-10 15:36

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke klokker i det, kan den free udgave hentes hér
> http://www.superantispyware.com/download.html
>
> Mvh.
> Torben

Takker.
Men er det ikke den samme, som Kurt gav mig, jeg prøver den. Jeg har fundet
ud af, at jeg kan bruge denne.
http://www.superantispyware.com/portablescanner.html
om den duer er jo et spørgsmål, jeg først opdager når jeg skal skanne for
snavs

Fra : jama

Dato : 08-05-10 15:49

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke klokker i det, kan den free udgave hentes hér
> [...]

Desvære Toben.
Den siger "Evaluation Period Expired" Clik here to register and activate
your product
Men jeg takker fordi I har prøvet at hjælpe mig, men jeg opgiver og vil nu
se om PortScanneren fra samme Firmam kan bruges?. Ellers må jeg finde et
andet program. Jeg er desværre så fattig for tiden, at det skal være gratis,
men endnu engang Tak for hjælpen.
jørgen

Fra : Martin Bak

Dato : 26-06-10 21:22

> [...]
> andet program. Jeg er desværre så fattig for tiden, at det skal være
> gratis, men endnu engang Tak for hjælpen.

Som allerede Kurt skrev til dig første gang, så skal du først uninstall. Dvs
du skal fjerne alt hvad der har med SuperAntiSpyware at gøre på din
computer, før du henter den gratis version. Ellers vil det bare blive lagt
oveni den betalingsversion du allerede har hentet ved en fejl, og derfor har
du problemet.
Fjern det helt, og hent derefter en gratis version.

--
Martin
www.martinbak.dk/