batteri til bundkort
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-10 02:41

Hej

Nogen der har en forestilling om hvilket batteri nr der skal bruges
til et MSI 875P NEO-FIS2R bundkort?

Kan ikke huske klokken efter at stået på "lager" i ca. 1,5år

jeg kunne selvfølgelig åben "kassen" PT, så ville bestille det hjem og
sætte det i ved lejlighed.

Mon det er et CR2032? Kan i hvertfald huske det er et rundt batteri...
Jeg ville være glad for jeres hjælp.

Mvh. Bjarke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-10 02:43

On 29 Apr., 10:41, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> jeg kunne selvfølgelig åben "kassen" PT, så ville bestille det hjem og
> sætte det i ved lejlighed.

..... Men PT har jeg ikke adgang til den.... skulle der stå, sorry.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-05-10 21:27

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sætte det i ved lejlighed.
>
> Mon det er et CR2032? Kan i hvertfald huske det er et rundt batteri...

Hvis ikke det er et påloddet batteri (gammeldags), så er det altid et CR2032
batteri.

Fås i supermarkedet nutildags for ca. 10,-

Mvh
Bri@n