Flet med Access
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-10 16:19

Hej NG

Office 2003

Skal have flettet noget data i et word dokument...

Har noget data i en forespørgsel, jeg vil bruge...

ID Kr.
.....osv....

Meningen er så, at de 2 ID(1) samles i samme dokument...

ID = 1
Kr = 10, 20

Har kigget vidt og bredt, men kan ikke lige få det skruet sammen...
Det må være noget med {Next} eller {NextIf}

Har i et forslag...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Også sendt i gruppen ms-word

Fra : Benjamin Søgaard

Dato : 04-05-10 09:13

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> wrote in message

> [...]
>
> Har kigget vidt og bredt, men kan ikke lige få det skruet sammen...
> Det må være noget med {Next} eller {NextIf}

Hej det er en kendt problemstilling detkan være temmlig udfordrende at
tilknytte records der er tilhørende samme OWNER.

Prøv lige at se på dette link, jeg har haft stor glæde af den vejledning der
er angivet her i.

http://cornell.veplan.net/article.aspx?&a=3815

Mvh Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-10 11:53

"Benjamin Søgaard" <findesikke@nogensteder.devnull> skrev

> [...]
> tilknytte records der er tilhørende samme OWNER.
>
> Prøv lige at se på dette link, jeg har haft stor glæde af den vejledning

Tak for svar...

Jeg har lavet en rapport(a4 girokort) i Access, men det fungerer ikke helt
optimalt...
Nogen som måske ligger inde med en giromaster (Access rapport)...???

Jeg vil kigge på dit forslag...
Bjarne

Fra : Benjamin Søgaard

Dato : 04-05-10 12:26

"ngs" <bsnbsn_SNABELA_ofir.dk> wrote in message
> "Benjamin Søgaard" <findesikke@nogensteder.devnull> skrev

>>> 1 20

> [...]
> optimalt...
> Nogen som måske ligger inde med en giromaster (Access rapport)...???

Det virker netop optimalt i ACESS jeg har lavet talrige formulaer inkl.
indbetalingsblanketter. der står lige i øjet hver gang. Udfordringen er at
fortælle ACCESS at OCR linjen skal være lige nøjagtig her. Men det kan
løses. Du kan evt. sende en tom db af dit projekt. på b i l l y b o y
snabela escapers punktum dk fjern mellemrum og andet snask.

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-10 12:54

> [...]
> løses. Du kan evt. sende en tom db af dit projekt. på b i l l y b o y
> snabela escapers punktum dk fjern mellemrum og andet snask.

OK...
Har du evt. links til at : "fortælle ACCESS at OCR linjen skal være lige
nøjagtig her"...???
Sende en TOM database...???
Bjarne