Manuel valg af signatur Live mail.
Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 27-04-10 22:41

hej.

Har fået noget Win7 med min nye bærbar. Her er der ikke OE som jeg havde
før. Problemet er at jeg plejede at kunne vælge fra gang til gang hvilken
signatur af flere jeg ville bruge i en given mail.

Jeg kan simpelthen ikke få det frem i Live mail. Er der noget jeg overser?

PH

Fra : Knud Erik

Dato : 28-04-10 01:20

"Peter Hansson (7870)" <peter@ahansson.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> signatur af flere jeg ville bruge i en given mail.
>
> Jeg kan simpelthen ikke få det frem i Live mail. Er der noget jeg overser?

Vis -> Tilpas Værktøjslinje -> Vælg "Indsæt Signatur" fra Tilgængelige
knapper

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 28-04-10 09:01

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i meddelelsen
> Vis -> Tilpas Værktøjslinje -> Vælg "Indsæt Signatur" fra Tilgængelige
> knapper

Lige netop denne knap er ikke i tilgængelige.

Fra : Knud Erik

Dato : 28-04-10 13:06

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i meddelelsen
>

> Lige netop denne knap er ikke i tilgængelige.

Er det værktøjslinjen i "Ny Meddelse" du har valgt ?
http://www.billedeupload.dk/upload/files/2010-04/42fd3458.jpg

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 28-04-10 13:14

> Er det værktøjslinjen i "Ny Meddelse" du har valgt ?
> http://www.billedeupload.dk/upload/files/2010-04/42fd3458.jpg

Dejligt. Nu virker det.

Tak for det.

PH