hvordan bruger man et message id?
Fra : Vidal

Dato : 27-04-10 11:00

Hvis jeg får et message-id f.eks i formen

eller news:bcxBn.116710$NH1.52513@newsfe14.iad

kan jeg ikke finde det, hverken i Mozilla eller på
GoogleGroups.

Hvad gør I? Hvordan finder I frem til det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Steen

Dato : 27-04-10 12:25

In article <4bd6b59f$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Hvis jeg får et message-id f.eks i formen

> eller news:bcxBn.116710$NH1.52513@newsfe14.iad
>
> kan jeg ikke finde det, hverken i Mozilla eller på
> GoogleGroups.
>
> Hvad gør I? Hvordan finder I frem til det?

Jeg klikker bare på det, så finder min newsreader selv pågældende post.
Det er måske ikke det du spørger om?

Fra : Vidal

Dato : 27-04-10 12:58

Den 27-04-2010 13:25, Steen skrev:

> Jeg klikker bare på det, så finder min newsreader selv pågældende post.
> Det er måske ikke det du spørger om?

He, nej undskyld. Jeg skulle naturligvis have tilføjet,
jeg bruger Mozilla Thunderbird.

Men når jeg søger med et Message-ID på Google Groups finder
den heller ikke noget.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-04-10 15:47

Prøv med http://messageidfinder.mozdev.org/

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Steen

Dato : 27-04-10 15:52

In article <4bd6d140$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> [...]

> jeg bruger Mozilla Thunderbird.
>
> Men når jeg søger med et Message-ID på Google Groups finder

Mon ikke det bare er Thunderbird der ikke understøtter message id?
https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/595

Fra : Vidal

Dato : 28-04-10 10:40

Den 27-04-2010 16:52, Steen skrev:

> Mon ikke det bare er Thunderbird der ikke understøtter message id?

Vel ikke i forbindelse med GoogleGroups, men ellers har du
sikkert ret.

> https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/595

Tak, jeg vil se på det.

--