Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Dialog i CS3
Fra : Torben 3140 Abildgaa~

Dato : 25-04-10 09:55

Jeg arbejder på forskellige datamater, der alle har Photoshop CS3
version 10.0.1 installeret. På nogle af dem kan jeg vælge mellem Adobe
Dialog og OS, når jeg skal åbne og gemme billeder, mens muligheden
tilsyneladende ikke findes i de andre installationer. Har jeg forlagt
et flueben, eller fndes der flere versioner af Photoshop CS3 version
10.0.1?

PS. Adobe Dialog giver mulighed for brug af genveje, hvilket kan være
vvældig nyttigt, hvis man cykler rundt mellem mange drev og mapper.

På forhånd tak
Torben Abildgaard

Fra : N Dude

Dato : 25-04-10 21:50

Torben 3140 Abildgaard wrote.:

> [...]
> tilsyneladende ikke findes i de andre installationer. Har jeg forlagt
> et flueben, eller fndes der flere versioner af Photoshop CS3 version

Ja, det kan bl.a. afhænge af, hvilken pakke man har. Fx. production,
creative eller master suite. Samtidig er det også afhængigt af OS.

Fra : N Dude

Dato : 25-04-10 22:32

> [...]

> tilsyneladende ikke findes i de andre installationer. Har jeg forlagt
> et flueben, eller fndes der flere versioner af Photoshop CS3 version

SVJV er det en special Creative suite option, og man skal også sikre at det
er slået til i Version Cue filhåndtering i A. Bridge.......

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 26-04-10 08:38

N Dude wrote:

> SVJV er det en special Creative suite option, og man skal også sikre
> at det er slået til i Version Cue filhåndtering i A. Bridge.......

Tak, jeg prøver at gå videre med det.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-10 08:27

3140 Abildgaard wrote:

> Tak, jeg prøver at gå videre med det.

C:\Documents and Settings\bruger\Application Data\Adobe\Workflow

Erstat 'false' med 'true' . Så spiller det igen.