test
Fra : Finn Holbek

Dato : 24-04-10 07:22

Fra : Finn Holbek

Dato : 24-04-10 00:24

On 24 Apr., 08:22, "Finn Holbek" <fhol...@tdcadsl.dk> wrote:

test

Fra : h

Dato : 24-04-10 09:41

"Finn Holbek" <finn.holbek@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:6f114825-d5e8-45d9-bbf5-a02e61719816@h27g2000yqm.googlegroups.com...
> On 24 Apr., 08:22, "Finn Holbek" <fhol...@tdcadsl.dk> wrote:
>>

> test

Nå, jeg kan se at du desuden har fundet gruppen dk.test og behøver ikke at
spørge dig om det virker.

Fra : Finn Holbek

Dato : 24-04-10 10:31

> Nå, jeg kan se at du desuden har fundet gruppen dk.test og behøver ikke at
> spørge dig om det virker.

Ja, bedre sent end aldrig, - og det virker faktisk ikke i Windows mail, kun
direkte fra Googles nyhedsgrupper, hvilket jeg ikke fatter en meter af.

Fra : h

Dato : 24-04-10 13:14

"Finn Holbek" <fholbek@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, bedre sent end aldrig, - og det virker faktisk ikke i Windows mail,
> kun direkte fra Googles nyhedsgrupper, hvilket jeg ikke fatter en meter
> af.
Næ, det gør jeg heller ikke - her virker det findt fra Windows Mail - du må
nok ha' forkert betegnelse for din nyhedsserver? Eller ogsdå bruger du
Telenor, som slet ikke har nogen news-server? Næ, du bruger vist tdc.
Jeg bruger news.sunsite.dk af sidstnævnte årsag, adgang (gratis) fås her:
http://dotsrc.org/usenet/ - du bruger vist forresten tdc, ser jeg, men
derfor ka' do da alligevel prøve sunsite.
hl