billede i outlook signatur
Fra : Tine Faith Rasmussen

Dato : 23-04-10 13:00

Hej alle

Hvordan får jeg et billede/logo ind i min autosignatur.
Det skal fungere bedst muligt dvs. gå undenom de fleste spamfiltre, skal
ikke sendes som vedhæftninger. (ved at det ikke kan undgåes helt)

Jeg tænker at det er bedst at linke til et billede på serveren. Jeg kan læse
mig frem til at jeg skal indsætte et hyperlink eller et src= Men jeg kan
ikke se hvor jeg skal sætte det ind henne. Har prøvet inde i FrontPage, men
kan ikke få det til at virke.
Er der en der har en brugervejledning i hvordan? Gerne helt ned til mindste
detajle.
Tak.

Mvh Tine

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-04-10 13:48

"Tine Faith Rasmussen" <tfr@REMOVETHISmobel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg et billede/logo ind i min autosignatur.

Jeg ved det ikke, men du skal være opmærksom på, at mange ikke vil kunne
se det, da de modtager al post i ren tekst - og så vil billeder blive
fjernet.

Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-04-10 10:01

Tine Faith Rasmussen wrote:
> [...]
> inde i FrontPage, men kan ikke få det til at virke.
> Er der en der har en brugervejledning i hvordan? Gerne helt ned til

Hvis du laver det som et link, vil det i bedste kun fungere for de
modtagere, som har adgang til serveren. Desuden er min, såvel som mange
andres postprogrammere sat op til slet ikke at vise grafik. På mit job vil
mails med grafikindhold altid blive sorteret fra af vores antivirus og/eller
spamfilter. Så det er ofte skønne spildte kræfter af forsøge sig med
billeder.

Jan

Fra : Peter

Dato : 03-05-10 09:12

On 23 Apr., 13:59, "Tine Faith Rasmussen" <t...@REMOVETHISmobel.dk>
wrote:
> [...]
> kan ikke få det til at virke.
> Er der en der har en brugervejledning i hvordan? Gerne helt ned til mindste

Hej Tine

Denne link er ganske vist til Office 2003, men du har hller ikke
skrevet hvilken version af Outlook du bruger:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA011246501030.aspx

I den organisation jeg er ansat har vi et logo i signaturen som er et
simpelt stykke grafik og det kan kun læses af dem der modtager mailen
i html format, men mon ikke de fleste gør det. Kender du forresten Jan
Faith Rasmussen?

Vh
Peter