Fjern formateringen helt?
Fra : BoFromDenmark

Dato : 19-04-10 10:22

Hejsa

Jeg har kopieret et pdf dokument (som er i spalter) og skal bruge
teksten i Word. Desværre kommer spalte-formateringen med - den vil jeg
gerne af med. Jeg har prøvet at kopiere det til Notepad, det plejer at
slette alle koder, desværre hjalp dette ikke - efter hver linie er der
linieskift.

Er der nogen nem løsning? eller skal jeg virkelig den lange vej og
fjerne alle "enter tryk" manuelt?

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 19-04-10 19:54

BoFromDenmark wrote:

> [...]
> linieskift.
>
> Er der nogen nem løsning? eller skal jeg virkelig den lange vej og

Hvis jeg forstår dig korrekt???
så har du fået teksten ind i word. Du har også, med det værktøj du har
brugt, fået typografien med spalter med.
Så burde det være nok at markere den pågældende tekst og vælge
formater->spalter->1

alternativt <<ctrl><c>> og "indsæt som simpel tekst"

finn

Fra : CC

Dato : 19-04-10 19:53

"BoFromDenmark" skrev i meddelelsen
[...]

Kan du ikke "bare" bruge søg og erstat, når teksten er importeret.