E-Mail
webnoob 5265
thunderbird skriftfarve
Fra : Jørgen

Dato : 19-04-10 13:50

jeg bruger thunderbird og vil gerne have blå tekst og større skrift.
Det kan jeg godt indstille den til, men jeg skal gøre det hver gang jeg
starter op.

Hvordan kan jeg gemme opsætningen?
fra
Jørgen

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-04-10 17:15

Jørgen skrev den 19-04-2010 14:50:

> Hvordan kan jeg gemme opsætningen?

Vælg menuerne: Funktioner -> indstillinger -> redigering. Vælg
fanebladet "generelt". I afdelingen "HTML" skulle det være muligt at
indstille forskelligt vedr. skrifttype og farver. I
"Afsendelsesindstillinger" skal tekstformatet være indstillet til alt
andet end "Konverter meddelelsen til ren tekst-format".

Fra : Jørgen

Dato : 20-04-10 15:44

Den 19-04-2010 18:14, Jens Jensen skrev:

> [...]
> "Afsendelsesindstillinger" skal tekstformatet være indstillet til alt
> andet end "Konverter meddelelsen til ren tekst-format".

Tak for hjælpen

fra
Jørgen