Sletter mail i indbakke i Windows Mail
Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 18-04-10 08:59

--
Min computer er pludselig begyndt at slette mails i indbakken når jeg
forlader indbakken. Hvis jeg f.eks kigger i en anden mappe og vender
tilbage til indbakken, er de væk - de er heller ikke i slettet post - jeg
har været inde for at se, om jeg har sat kryds i rubrikken hvor man kan
markere at den skal gøre det, og der er ingen kryds.

Hvad kan der være sket - den har værket upåklagelig i flere år, men
pludselig i onsdags gik det galt - den slettede også de mail der var i
indbakken der var ældre.

Med venlig hilsen

Ejvind Munk Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-04-10 09:32

Ejvind Munk Jensen skrev den 18-04-2010 09:58:

Jeg ved ikke, om det vil virke, men du kan prøve at markere, at mailene
skal slettes, når indbakken forlades, derefter lukke Windows Mail,
starte programmet igen og fjerne markeringen igen.

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 18-04-10 10:07

Denne fremgangsmåde virkede vdesværre ikke

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-10 10:51

Ejvind Munk Jensen wrote:
> Denne fremgangsmåde virkede vdesværre ikke

Du er nok kommet til at sætte en markering
så den skjuler læste mails

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 18-04-10 11:26

Den kan jeg ikke finde ??? ved du hvor den kan være ?

Fra : Ejvind Munk Jensen

Dato : 18-04-10 11:38

Fejlen er fundet - under vis var jeg kommet til at krydse af i slet

tak for hjælpen