Kan Open Office det samme?
Fra : Mr. Mox

Dato : 15-04-10 14:19

Er der et program der kan det samme som Publisher i Open Office?
Mvh Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 15-04-10 21:30

Hej Mr. Mox

> Er der et program der kan det samme som Publisher i Open Office?

Hvis man opfatter og bruger Publisher som et DTP program,
så må man vel sige nej.

Max

Fra : Benjamin Søgaard

Dato : 19-04-10 08:13

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> wrote in message
> Er der et program der kan det samme som Publisher i Open Office?
> Mvh Mr. Mox

Kan Publisher noget brugbart?
Programmet "Drawing" i Open Office kan det samme som Publisher.
Men bemærk det er ikke det samme og kan ikke sammenlignes 1 til 1 der er
nuanceforskelle.

Publisher er the Microsoft way og Drawing er the Open Source way.

Personligt bruger jeg ingen af programmerne fordi de har intet med DTP at
gøre. Der er ligefør Powerpoint / Presenter er bedre til DTP.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-04-10 20:39

Mr. Mox:
> Er der et program der kan det samme som Publisher i Open Office?

Prøv at se om et af disse to er hvad du søger
Scribus
http://www.scribus.net/

PagePlus SE
http://www.freeserifsoftware.com/software/pageplus/index.asp