SharePoint Designer
Fra : Peter

Dato : 13-04-10 20:42

Hej NG!

Hvis man vil lave en hjemmeside med Microsoft SharePoint Designer 2007, vil
siderne så kun fungere på et webhotel med FrontPage Ext. ?

Jeg tænker på en formularside i kombination med en bekræftelsesside. I
FrontPage 2002 ser det således ud:

<!--webbot bot="ConfirmationField" S-Field="Navn" -->

Vil dette script kun fungere på et webhotel med FrontPage Ext. ?

hilsen
Peter

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-04-10 20:55

"Peter" <peter@morgenmusikken.dk> skrev :

><!--webbot bot="ConfirmationField" S-Field="Navn" -->
>
>Vil dette script kun fungere på et webhotel med FrontPage Ext. ?

Ja.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Peter

Dato : 13-04-10 22:08

> Ja.
> --
> Kerim
> http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Hej igen!

Kan man få samme "funktion" med et andet script. Hjælp ønskes - evt. et link
til en artikel om emnet

Det skal bruges til en bekræftelsesside sammen med en formular, således at
"udvalgte
data" vises på denne side ?

hilsen
Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-04-10 03:22

Se dokumentationen for det formmail script du bruger. Som regel vil
der per default være en confirmation page også. Om denne så kan ændres
i udseende og hvilke felter der listes er en anden sag.

Regards Jens Peter Karlsen.