TDC's news server
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-04-10 15:10

På min stationære PC bruger jeg news.tele.dk.
Et hurtigt tjek viser at for eksempel HTML-
nyhedsgruppen ikke er opdateret siden 20/3/10.

På min laptop bruger jeg news.dotsrc.org, og
der kan jeg se adskillige nye meddelelser siden
20/3 i denne gruppe.

Jeg skifter nu til dotsrc.org, men jeg vil
gerne høre om andre har oplevelser der ligner.
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-04-10 17:38

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> skrev :

>På min stationære PC bruger jeg news.tele.dk.
>Et hurtigt tjek viser at for eksempel HTML-
>nyhedsgruppen ikke er opdateret siden 20/3/10.

Det må være en fejl hos dig, den er opdateret hos mig.

Prøv at slette dbx-filen/filerne for de aktuelle grupper og
aboner på gruppen igen.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Jean

Dato : 10-04-10 09:08

"Jørgen Farum Jensen" skrev:
> Jeg skifter nu til dotsrc.org, men jeg vil
> gerne høre om andre har oplevelser der ligner.

Bestemt ikke. Jeg bruger også news.tele.dk og det er uden problemer.
Prøv at nulstille dine grupper og hent igen... det hjælper normalt på den
slags lokale problemer på din PC.

Mvh Jean.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-04-10 11:19

Jean skrev:

> Bestemt ikke. Jeg bruger også news.tele.dk og det er uden problemer.
> Prøv at nulstille dine grupper og hent igen... det hjælper normalt på
> den slags lokale problemer på din PC.
>
> Mvh Jean.
Tak til alle - jeg burde jo selv have
indset at problemet måtte være lokalt, når
det kun drejede sig om én gruppe.

Jørgen Farum Jensen
..