Outlook 2007
Fra : Bosse

Dato : 08-04-10 08:44

Jeg har en ny Office Outlook 2007 installeret på min Win7, og den har
fungeret fint i de små 3 uger, jeg har haft den kørende.
Så her til morgen, da jeg ville åbne den får jeg pludselig denne besked:
>Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes.<
Er der nogen der ved hvorfor og hvordan jeg fixer problemet?
Bosse

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 22-04-10 13:46

"Bosse" <axylth@joqwan.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Så her til morgen, da jeg ville åbne den får jeg pludselig denne besked:
> Er der nogen der ved hvorfor og hvordan jeg fixer problemet?

Jeg er også nysgerrig, for jeg fået det samme problem i dag. Så hvis har en
løsning så hører jeg det gerne

JL

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 22-04-10 20:06

"No_Spam (6640)" <no_spamatall@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Bosse" <axylth@joqwan.com> skrev i meddelelsen
>>
> Jeg er også nysgerrig, for jeg fået det samme problem i dag. Så hvis har
> en løsning så hører jeg det gerne
>
> JL

Som Jeg ser det så er det en fejl i datafilen: (outlook.pst) og jeg har
prøvet at kører scanpst.exe. Op til flere gange indtil den siger at der ikke
er flere fejl.
Men dethjælper s.. heller ikke

JL

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 22-04-10 20:57

> [...]
>

> Som Jeg ser det så er det en fejl i datafilen: (outlook.pst) og jeg har
> prøvet at kører scanpst.exe. Op til flere gange indtil den siger at der

Jeg har bøvlet rundt og fandt dette link:
http://www.eksperten.dk/spm/885932
Og da jeg havde tastet komandoen så lavede jeg en ny PST-fil, som jeg kaldte
noget andet end Outlook.

JL >

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 23-04-10 05:45

> [...]
> http://www.eksperten.dk/spm/885932
> Og da jeg havde tastet komandoen så lavede jeg en ny PST-fil, som jeg

Der gik en halv time så var det galt igen.
Jeg fandt ud af hvis jeg ikke lukker outlook inden jeg lukker windows så går
det galt.

JL