Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustrator CS4 CMYK/Preview - kan ikke ed~
Fra : Mogens

Dato : 07-04-10 18:30

Hvad hulen er det lige der sker her? Pludselig kan jeg ikke komme ind i
mine AI-filer og redigere eksempelvis tekster. Kan ikke huske om der
plejer at stå "CMYK/Preview" ud for filnavnet, men det gør der nu.

Kan man på en eller anden vis resette Illustrator til factory defaults
eller få åbnet op ind til at kunne redigere igen?

Fra : Mogens

Dato : 07-04-10 18:49

Mogens wrote:
> [...]
>
> Kan man på en eller anden vis resette Illustrator til factory defaults
> eller få åbnet op ind til at kunne redigere igen?
Problemet har løst sig selv - lige hvordan ved jeg ikke. Havde først
prøvet at genstarte programmet et par gange uden held, men nu virker det
så altså igen :)