Kan ikke sende til flere modtage......men ~
Fra : pm

Dato : 06-04-10 19:19

Win 7 og windows live mail er det brugte.

Fejlen optæder pludseligt...... sender til en hotmail den ene dag...næste da
afvises...der er oplyst en fej 550...hvor ser man betydningen ??

PM

Fra : Ole C

Dato : 06-04-10 20:20

pm skrev blandt andet:

> Win 7 og windows live mail er det brugte.
>

> Fejlen optæder pludseligt...... sender til en hotmail den ene
> dag...næste da afvises...der er oplyst en fej 550...hvor ser man
> betydningen ??

På Google....

--
vh
Ole C

Fra : Thomas

Dato : 07-04-10 07:58

> Fejlen optæder pludseligt...... sender til en hotmail den ene dag...næste
> da afvises...der er oplyst en fej 550...hvor ser man betydningen ??
>
> PM

Hej.

Kører her med samme setup.
Jeg havde netop samme problem i går, da jeg skulle sende en mail til en
Hotmail konto.

Det lader til at min udbyder som er TDC, er blevet blokeret af Hotmail pga.
misbrug.
Dette fandt jeg ud af ved at kikke lidt på TDC's sider.

Min løsning var at bruge en alternativ SMTP server til udgående post.
TDC foreskriver at man bruger asmtp.mail.dk og tilretter port nummeret til
587.

Ovenstående virkede fint hos mig, så har du TDC kunne dette måske være din
løsning.

Thomas.

Fra : pm

Dato : 07-04-10 19:29

Thomas
Tak for dit forslag, men her sker intet. TDC er udbyderen og jeg kontakter
dem i moren

PM

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-04-10 21:40

> Tak for dit forslag, men her sker intet. TDC er udbyderen og jeg kontakter
> dem i moren

Der er ingen tvivl om at det er TDC's mailserver der er blokeret hos
Hotmail, mange andre af deres kunder beretter om lignende problemer, se
f.eks. http://www.amino.dk/forums/t/85952.aspx

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk