billedstørrelse
Fra : Per Andreasen

Dato : 05-04-10 14:40

Når jeg indsætter et billede i Word 2007 har jeg ofte brug for at vide
præcis hvor stort det er på f.eks et A4 udskrift. Jeg forsøger så efter
bedste evne at måle billedet efter linealerne i toppen og i venstre side, og
det bliver næsten aldrig den helt præcise størrelse i udskrivningen. Findes
der en smartere og mere nøjagtig måde at bestemme størrelsen af et billede i
et Word dokument?

På forhånd tak for
svaret Per Andreasen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 05-04-10 15:57

"Per Andreasen" <phjaelp@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og det bliver næsten aldrig den helt præcise størrelse i udskrivningen.
> Findes der en smartere og mere nøjagtig måde at bestemme størrelsen af et

Har du prøvet at højreklikke på billedet i Word.
Formater billede / Størrelse
Bc

Fra : Per Andreasen

Dato : 06-04-10 16:13

Tak for hjælpen. Tænk at det kunne være så nemt.

mvh Per