Maks tal
Fra : Søren

Dato : 04-04-10 09:00

Jeg har et problem. Jeg har lavet denne formel for at kunne se et
bestemt antal timer mellem 2 klokkeslet. Jeg skal kun bruge timerne
mellem 17 og 23 Altså der kan maks stå 6 ,

=(HVIS(E10>17;E10-17;""))

Hilsen Søren

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 04-04-10 16:56

Hej Søren

Prøv med dette:

=(HVIS(OG(E10>17/24;E10<23/24);"OK";"Nix"))

Jørgen Bondesen

database 4998 (20100404) __________

http://www.eset.com