Andet multimedie
bentjuul 3670
Ravn
Fra : Hagar

Dato : 02-04-10 00:54

Hej i gruppen

Jeg har med lys og lygte søgt efter en ravn i 3D, til brug i Vue7, men uden
resultat. Jeg fandt én, men den skulle jeg betale 10 dollars for, og jeg er
ikke meget for at sende penge over vandet. Skulle der være en her i gruppen
de lå inde med sådan en fætter som jeg kan få en kopi af, og som jeg må
bruge som jeg vil, dog uden at jeg vil bruge den til at tjene en rød reje
på?

Hagar

Fra : Rado

Dato : 02-04-10 15:53

On Fri, 2 Apr 2010 01:54:05 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Jeg har med lys og lygte søgt efter en ravn i 3D, til brug i Vue7, men uden
>resultat. Jeg fandt én, men den skulle jeg betale 10 dollars for, og jeg er
>ikke meget for at sende penge over vandet.

Der er nu sjældent problemer med at købe over nettet. Jeg har købt 3D
objekter flere hundrede gange på den måde hos forskellige forhandlere,
med kreditkort eller via PayPal, aldrig haft et problem.

Der er iøvrigt en til $0.50 her til Max, mon ikke den kan importeres i
Vue:

http://www.exchange3d.com/cubecart/birds/raven-3d-model/prod_1734.html

ContentParadise har en til Poser, til $5.99:

http://www.contentparadise.com/productDetails.aspx?id=12672

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Rado

Dato : 02-04-10 16:00

On Fri, 02 Apr 2010 16:52:47 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Der er iøvrigt en til $0.50 her til Max, mon ikke den kan importeres i
>Vue:
>
>http://www.exchange3d.com/cubecart/birds/raven-3d-model/prod_1734.html

Faktisk har de hele 3 ravne der, kan jeg se (den ene er iøvrigt lavet
af en der hedder Rado, men der er altså ikke mig...

http://www.exchange3d.com/cubecart/index.php?searchStr=raven&act=doSearch