MS Word - TOC - section numbering
Fra : Lars

Dato : 01-04-10 18:05

Hej, i MS Word 2007 (UK international version) bøvler jeg lidt med en detalje i "Table Of
Contents"

I dokumentet er overskrifter markeret som "Heading 1,2,3 osv"

TOC virker da også fint, men jeg savner muligheden for automatisk nummerering som:

1. tekst .... side x
1.1 anden tekst .... side x
1.2 tredie tekst .... side x
1.2.1 tredie tekst .... side x
2. nyt afsnit .... side x

Hermed ment nummereringen som 1. og 1.1 osv.
Jeg kan huske at jeg har set i et andet dokument fra MS Word 2003, hvor den automatiske
optælling foretages.
Jeg kan ikke se nogen option i "Table Of Contents" vedr. dette, så er der tale om en kode
udover Heading ??

--
Best regards

Lars