Problem efter opdatering af Thunderbird
Fra : Janner

Dato : 23-03-10 17:59

Hej

Det var en eller anden opdatering i dag da jeg åbnede thunderbird - men
nej når det åbnes igen starter der en eller anden installation og jeg
får at vide der ikke var adgang til filerne - jeg skal lukke alle
programmer eller tjekke jeg har rettighederne?

Hvad går der galt for mig?

Pft.

Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-03-10 18:56

Den 23-03-2010 23:59, Janner skrev:

> [...]
> får at vide der ikke var adgang til filerne - jeg skal lukke alle
> programmer eller tjekke jeg har rettighederne?

Det er svært at sige med den beskrivelse. Men jeg kan se, at
du bruger en gammel Thunderbird. Er der nogen speciel grund
til, at du ikke har opgraderet til Thunderbird 3?

Hvis du vil have hjælp til Thunderbird 2 og dit
installationsproblem, så fortæl hvad der sker. Altså hvilken
installation der startes (en udvidelse?), og giv os også den
præcise fejlmeddelelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til opsætning og brug af Thunderbird 3:

Fra : Janner

Dato : 24-03-10 14:42

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Hjælp til opsætning og brug af Thunderbird 3:

Det kan være jeg blot skal opgradere til 3