Nye navnelister
Fra : Karen Elvers

Dato : 23-03-10 16:56

Min hjemmeside http://aner-slaegt.dk/ er nu opdateret med mange nye navne,
bl.an. fra slægterne:

Jesper Kong Sørensen, Thy

Friis, "Friisenlund" Maribo

Binder / Bender

Gottschalck Hansen og Toft.

Jeg vil især gerne høre mere om:

Søren Nielsen Tvede, ca. 1730 - 1822, Vejle, min 3 x tipoldefar gennem min
farmor.

Anders Andersen, ca. 1687- 1749, Gårdfæste i Hjallese Torp, under
Christiansdal.

det er min 5 x tipoldefar gennem min farfar.

Peder Andersen Friis, ca.1744 - efter 1799, Maribo amt,

Gift ned Maren Madsdatter, f. omk. 1768 i Vesterborg sogn, Maribo amt

Gift 2.gang med ukendt, og fik derved Frisenlund, Horslunde i fæste.

hen er min 2 x tipoldefar gennem min morfar.

Otto Nielsen, 1706 - 1781, Østergaard, Skæve sogn, Hjørring amt.

gift med Lisbeth Madsdatter, 1698 - 1777, Skæve sogn, Hjørring amt.

Han er min 4 x tipoldefar gennem min mormor.

Venlig hilsen, Karen