arangeret bus kanotur sverige
Fra : The_mip

Dato : 23-03-10 20:46

For 15 år siden var der flere busfirmaer der lavede kanoture til sverige ex.
klarelven

Jeg har forsøgt at google noget lignende - det ser tyndt ud - eller jeg
googler tosset

Er det helt forsvundet eller kan nogle af jer google bedre eller kender en
løsnig.

På forhånd tak

Fra : PostMan

Dato : 24-03-10 08:41

The_mip formulerede spørgsmålet:
> [...]
> googler tosset
>
> Er det helt forsvundet eller kan nogle af jer google bedre eller kender en

De her klar vist det hele
www.venorejser.dk

Vh

Postman

Fra : Kanoekspressen

Dato : 02-04-10 15:12

On 23 Mar., 21:46, "The_mip" <The_...@nowhere.au.dk> wrote:
> [...]
> googler tosset
>
> Er det helt forsvundet eller kan nogle af jer google bedre eller kender en

Hej
Prøv at kigge her www.kanoekspressen.dk