Andet multimedie
bentjuul 3670
MAC fonte til PC
Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-03-10 21:55

Er der nogle steder, hvor man kan se hvad MAC fonte hedder til PC?

Det drejer sig om Gill Sans og ITC Legacy Serif Book som jeg skal
bruge til PC.

Fra : Max

Dato : 23-03-10 22:09

Hej Karsten

> Det drejer sig om Gill Sans og ITC Legacy Serif Book som jeg skal
> bruge til PC.

De hedder jo det samme til PC.

Max

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-03-10 12:06

On Tue, 23 Mar 2010 22:08:48 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Karsten

>De hedder jo det samme til PC.

Det er jo lidt pinligt for det har jeg jo så ikke lige tjekket

Tak for tippet til jer begge

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-03-10 22:21

On 2010-03-23 21:55:20 +0100, Karsten Jensen said:

> Er der nogle steder, hvor man kan se hvad MAC fonte hedder til PC?
>
> Det drejer sig om Gill Sans og ITC Legacy Serif Book som jeg skal
> bruge til PC.

De hedder da det samme til pc.
Køb dem hvor du plejer at købe fonte, ellers kan du finde en forhandler
www.myfonts.com

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen