Backup af mail indstillinger i windows mai~
Fra : No@Mail

Dato : 22-03-10 20:39

Er der nogle som kan hjælpe mig. Jeg skal have lavet en backup af mine
mail-indstillinger i windows mail i vista
så jeg altid kan kopier mine indstillinger med pass word og kontooplysninger
direkte ind i en anden pc eller den samme pc hvis jeg har formateret dyret

Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-03-10 22:40

"No@Mail" <No@Mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kontooplysninger
> direkte ind i en anden pc eller den samme pc hvis jeg har formateret dyret

Funktioner-Konti
Marker din postkonto - tryk på eksporter.
Så laver den en iaf fil.
Denne fil kan du efterfølgende importere via samme vej, hvor du selvfølgelig
bare klikker på importer i stedet for.

Kurt