æøå bliver til underlige tegn
Fra : Beck

Dato : 17-03-10 22:10

Hej

I min outlook 2007 modtager jeg mails fra en webside, men æøå bliver til
underlige tegn i body teksten. æøå i subject står rigtigt. Er der nogen der
har en idé til hvad jeg skal ændre?

//Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-03-10 05:20

Den 18-03-2010 04:10, Beck skrev:

> I min outlook 2007 modtager jeg mails fra en webside, men æøå bliver til
> underlige tegn i body teksten. æøå i subject står rigtigt. Er der nogen
> der har en idé til hvad jeg skal ændre?

Det er ikke dig, der skal ændre noget. Skriv til afsenderen
og fortæl, at deres mails mangler information om tegnsæt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende guide til brugen af Thunderbird:

Fra : Beck

Dato : 19-03-10 19:49

> Det er ikke dig, der skal ændre noget. Skriv til afsenderen og fortæl, at
> deres mails mangler information om tegnsæt.

Tak til Kim
Websitet har ændret tegnsæt og æøå vises nu korrekt

Lars