Markerer mappen læst
Fra : Arvid Mærsk

Dato : 17-03-10 11:26

Når jeg i Thunderbird åbner en mappe med ulæste meddelelser og forlader
mappen igen uden at læse indholdet, markeres mappen som læst. Det er
lidt irriterende.
Jeg har garanteret pillet ved en indstilling, men hvor?

--
AM

Fra : Arvid Mærsk

Dato : 17-03-10 12:12

Hej, jeg skrev:

> [...]
> lidt irriterende.
> Jeg har garanteret pillet ved en indstilling, men hvor?

Har fikset det:

Avancerede indstillinger: mailnews.mark_message_read.pop3;false

var sat til true.

Undskyld forstyrrelsen

--
AM

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 20-03-10 19:59

On 17-03-2010 12:11, Arvid Mærsk wrote:

> Har fikset det:
>
> Avancerede indstillinger: mailnews.mark_message_read.pop3;false
>
> var sat til true.
>
> Undskyld forstyrrelsen

Det ska' du da ikke undskylde! Det var en ret nyttig oplysning.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Jesper

Dato : 24-03-10 21:57

Den 17-03-2010 12:11, Arvid Mærsk skrev:

> Har fikset det:
>
> Avancerede indstillinger: mailnews.mark_message_read.pop3;false
>
> var sat til true.
>
> Undskyld forstyrrelsen

Se det er jo interesant, da jeg gerne vil have Thunderbird til og
markere mapperne i mine nyhedsgrupper, så når jeg forlader en gruppe
markeres den som læst, hvordan gør man så det?

Mvh

Jesper

Fra : Arvid Mærsk

Dato : 25-03-10 08:59

Hej, du skrev bl.a.:

> Se det er jo interesant, da jeg gerne vil have Thunderbird til og
> markere mapperne i mine nyhedsgrupper, så når jeg forlader en gruppe
> markeres den som læst, hvordan gør man så det?

I avancerede indstillinger ændrer du denne fra false til true

mailnews.mark_message_read.nntp;false

men det er på eget ansvar du bliver advaret undervejs.

--
AM

Fra : Jesper

Dato : 25-03-10 20:08

"Arvid Mærsk" <amaersk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> mailnews.mark_message_read.nntp;false
>
> men det er på eget ansvar du bliver advaret undervejs.

Jeg har kun disse linier der minder om den du nævner.

mailnews.mark_message_read.delay.interval;2

mailnews.mark_message_read.delay;true

mailnews.mark_message_read.auto;true

Mvh

Jesper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-03-10 20:14

Jesper skrev:

>Jeg har kun disse linier der minder om den du nævner.

Så opret en nøgle, og den skal være Boolsk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 25-03-10 22:58

Den 25-03-2010 20:14, Ivan V. Klattrup skrev:

> Så opret en nøgle, og den skal være Boolsk

Mange tak det virker, Super

Mvh

Jesper